آابپت
ث ج چ ح خ د ذ رز
ژ س ش ص ض ط ظ ع
غ ف ق کگ
ل م
ن و
ه ی همه
آ
آموزش
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
ا
ارزش برند
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
استان فارس
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
استراتژی بازاریابی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
اقامتگاه بوم گردی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
الگوی بازاریابی بینالمللی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
انتخاب بازار
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
ب
بازار شناسی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
بازاریابی
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
بازاریابی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
بازاریابی بصری
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
پ
پاسخ مشتری
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
ت
تجزیه و تحلیل بدنه
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
تحلیل گفتمان چند وجهی
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
تصویر شناختی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
تصویر عاطفی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
تصویر کلی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
توانمندسازی
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
ر
رسانه های اجتماعی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
ز
زمانبندی ورود
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
زنان
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
ع
عشایر قشقایی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
ک
کارآفرینی
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
کارآفرینی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
کیفیت اطلاعات محتوایی
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]